Selve gjennomføringen av turneringsspillet gikk stort sett etter planen. Et solid arbeid med oppsett av alle kamper og puljer ble ferdigstilt dagen før Kanal Cup start av cupgeneral Bjørn Fredriksen som denne gang ikke kunne være til stede men hadde 24 timers kontakt fra Filippinene - og takk til ham for dette.

Det var en rekke oppgaver og ikke minst prestasjoner også utenfor selve turneringsspillet...

Kan bl.a nevne at 60 dommere fra klubbens egne spillere dømte samlige kamper, parkeringsområdene for flere hunder biler ble også betjent av klubbens egne spillere.

Årets speaker ved premieutdeling Jørn Vego leste opp samtlige 200 lag og 2000 spillere og hver og en ble presentert på løpende bånd på scenen for å motta Kanal Cupen medaljen (ikke rart han var litt hes på mandag...).

500 toastbrød ble smurt, 600 hamburgere ble stekt og servert, 500 pølser i brød ble fortært, 10 ltr vafferøre ble stekt opp til vaffelplater, kaffe og drikke ble servert - så stor takk til alle foreldre som stilte opp på dette!!

Vil for øvrig nevne at Slush og popcorn ble en salgssuksess og årets slager i kiosken ...

Teknisk utstyr må på plass, betalingsløsninger, nettilkobling, høytaler anlegg. Bord og stoler, kioskutstyr skulle på plass i stort telt som ble rigget på torsdag. Vogner og hengere ble hentet hos utleiesamarbidspartner.
Fotballmål ble hentet og fraktet rundt til baner som skulle merkes opp. Alt utstyr utstyr, salgsvarer ble rigget på fredag og samarbeidspartnere med eget stand kom på lørdag morgen.

 

Alt dette ble håndtert på torsdag, fredag og lørdag mens det hele selvsagt måtte ryddes tilbake på søndag, så dette ble en laaang helg for flere invoverte.

Takk til alle som bidro og som sto på - en ekstra stor takk igjen til Jan Erling Brun som ordnet og fikset store og små oppgaver gjennom samtlige døgn denne helgen!

Sender en varm og god takk til RØDE KORS teamet som sørget for trygghet dersom det skulle skje noe.

Til slutt en stor takk til "cup gjengen i Ørn", ikke minst daglig leder Ørjan og til klubbens gode bidragsytere som har sørget for at det nok en gang ble et flott gjennomført arrangement til inntekt for klubbens barne- og ungdomsarbeid; 

Bernt-Ove Finsveen (turneringsansvarlig), Truls Råen (tekn/styremedlem), Roar Malmquist (økonomi), Roy Tore Johnsen (dommere), Jørn Vego (premieutdeling), Jan Erlin Brun (alt mulig mann), Ørjan Dimmestøl (daglig leder og koordinator), Eddie Bjerkeskaug (logistikk/kiosk) samt Daniella Dahlen som giftet seg denne helgen "GRATULERER MED DET" og ikke å forglemme Bjørn Fredriksen som holdt kontrollen over hele turneringsoppsettet fra sin base på Filippinene.

Daglig leder Ørjan og inspirator og bidragsyter Bjørn-Robert fikk tid til en kaffekopp mellom slagene ...

Da sier vi bare takk for denne gang!